My lovely followers

Monday 1 May 2017

New challenge over at Eclectic Ellapu

Wow May already - what do they say ''Tempus Fugit''.  For this months challenge I have used a project i made as a gift to a work colleague for no real reason at all except that although I can never seem to buy my projects so I give them away.  She loved ity by the way and already hanging on her bedroom wall.

This is A4 size and padded using filling/  i covered it extensively using doilies, handmade flowers,  wedding lace, appliques, picture of a girl along with bling and tassels - lots of as you can see in the following pics









Thank you for popping in and why not head on over to Eclectic Ellapu and join in with this months Anything Goes challenge.

This has been entered into the following challenges

2 comments:

  1. Stunning Elaine. Love the beautiful details. Judy

    ReplyDelete
  2. বয়সঃ ১৯
    অনেক একা অনুভব করছি।খুব HOT হতে ইচ্ছা করছে।
    আমি PHONE SEX খুব পছন্দ করি।Real SEX ও করি।আমি তোমাদের গরম করতে চাই আমার শরির দিয়ে।আমি Real হট মেয়ে। Just Call Me: 📲01832884997 📞বন্ধুরা আমি তিসা আমি টাকার বিনিময়ে ফোন সেক্স ও ইমু সেক্স করি ফোন সেক্স ৩০০টাকা ১ ঘন্টা ইমু সেক্স৫০০ টাকা ১ ঘন্টা আপনারা যদি কেউ সেক্স করতে চান তাহলে ফোন দেন আমার নাম্বার 01832884997📞বন্ধুরা আমি শিমু আমি টাকার বিনিময়ে ফোন সেক্স ও ইমু সেক্স করি ফোন সেক্স ৩০০টাকা ১ ঘন্টা ইমু সেক্স৫০০ টাকা ১ ঘন্টা আপনারা যদি কেউ সেক্স করতে চান তাহলে ফোন দেন আমার নাম্বার📲01832884997বন্ধুরা আমি শিমু আমি টাকার বিনিময়ে ফোন সেক্স ও ইমু সেক্স করি ফোন সেক্স ৩০০টাকা ১ ঘন্টা ইমু সেক্স৫০০ টাকা ১ ঘন্টা আপনারা যদি কেউ সেক্স করতে চান তাহলে ফোন দেন আমার নাম্বার বন্ধুরা আমি শিমু আমি টাকার বিনিময়ে ফোন সেক্স ও ইমু সেক্স করি ফোন সেক্স ৩০০টাকা ১ ঘন্টা ইমু সেক্স৫০০ টাকা ১ ঘন্টা আপনারা যদি কেউ সেক্স করতে চান তাহলে ফোন দেন আমার নাম্বার #01832884997,📞বয়সঃ ১৯
    অনেক একা অনুভব করছি।খুব HOT হতে ইচ্ছা করছে।
    আমি PHONE SEX খুব পছন্দ করি।Real SEX ও করি।আমি তোমাদের গরম করতে চাই আমার শরির দিয়ে।আমি Real হট মেয়ে। Just Call Me: 📲01832884997 📞বন্ধুরা আমি তিসা আমি টাকার বিনিময়ে ফোন সেক্স ও ইমু সেক্স করি ফোন সেক্স ৩০০টাকা ১ ঘন্টা ইমু সেক্স৫০০ টাকা ১ ঘন্টা আপনারা যদি কেউ সেক্স করতে চান তাহলে ফোন দেন আমার নাম্বার 01832884997📞বন্ধুরা আমি শিমু আমি টাকার বিনিময়ে ফোন সেক্স ও ইমু সেক্স করি ফোন সেক্স ৩০০টাকা ১ ঘন্টা ইমু সেক্স৫০০ টাকা ১ ঘন্টা আপনারা যদি কেউ সেক্স করতে চান তাহলে ফোন দেন আমার নাম্বার📲01832884997বন্ধুরা আমি শিমু আমি টাকার বিনিময়ে ফোন সেক্স ও ইমু সেক্স করি ফোন সেক্স ৩০০টাকা ১ ঘন্টা ইমু সেক্স৫০০ টাকা ১ ঘন্টা আপনারা যদি কেউ সেক্স করতে চান তাহলে ফোন দেন আমার নাম্বার বন্ধুরা আমি শিমু আমি টাকার বিনিময়ে ফোন সেক্স ও ইমু সেক্স করি ফোন সেক্স ৩০০টাকা ১ ঘন্টা ইমু সেক্স৫০০ টাকা ১ ঘন্টা আপনারা যদি কেউ সেক্স করতে চান তাহলে ফোন দেন আমার নাম্বার #01832884997,

    ReplyDelete

Thank you for your comments. I really do appreciate them and they make my love of crafting much more worthwhile.
Hugz Elaine xx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...